Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky, Reklamace, Vrácení zboží do 14 dnů.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOP Naily.cz
Tyto všeobecné obchodní podmínky ("PODMÍNKY") určují práva a povinnosti Vás, jak
kupujícího, a nás, jako prodávajícího, v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím
dálkové komunikace, konkrétně přes E-shop na naší webové stránce www.naily.cz, obchodník je:
Naily. r. o., IČ: 54567513, Fučíkova 973/39, Bardejov 085 01, zapsaná v Obchodním rejstříku
Okresního soudu Prešov, oddíl: sro, vložka číslo: 44036/P, DIČ: 2121726244, IČ DPH:
SK2121726244 e-mail eshop@naily.sk, telefonní číslo 0940 508 777
Orgánem dozoru je zejména Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Prešovský kraj
Obránců míru 6, 080 01 Prešov 1 Odbor výkonu dohledu tel. čj. 051/772 15 97
Všechny informace o zpracovávání Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracovávání
osobních údajů, které naleznete zde https://www.naily.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/
Pokud některá část těchto Podmínek je v rozporu s tím, na čem jsme se dohodli v rámci Vaší
objednávky na našem E-shopu, tato konkrétní dohoda bude mít přednost před těmito
Podmínkami. 

1. NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. Digitálním plněním je vše, co můžete nakoupit na E-shopu prostřednictvím uzavření
Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění a současně sestává z údajů vytvořených a dodaných
v digitální formě nebo digitální služba, která Vám umožňuje vytvářet, zpracovávat, uchovávat údaje
v digitální formě nebo přistupovat k takovým údajům.
Movitá věc – Zboží, které si můžete objednat a které vám bude doručeno (např. gel laky, příslušenství na nehty, vybavení pro manikúru a pod.
1.2. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
1.3. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny
za jeho zabalení, dopravu, poštovné nebo jiné poplatky;
1.4. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu, případných dalších nákladů a poplatků, pokud
tyto nebylo možné určit předem;
1.5. DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;
1.6. E-shop je internetový obchod provozovaný námi na adrese www.naily.sc na kterém bude
probíhat nákup Zboží;
1.7. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou
cenu;
1.8. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.naily.sc na území České republiky
republiky je Naily s. r. o., IČ: 54 567 513, Fučíkova 973/39, Bardejov 085 01, zapsaná v Obchodním
rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl: sro, vložka číslo: 44036/P, DIČ: 2121726244, DIČ: SK2121726244 e-mail sales@naily.cz, telefonní číslo +421940508777, právními předpisy
označovaná jako prodávající a/nebo obchodník; Pro vyloučení pochybností nejsme
provozovateli online trhu, a tudíž nejsme osoby, které provozují a poskytují Spotřebitelům
online trh, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a tudíž nevztahují se na nás zvláštní informační
povinnosti podle § 16 a § 17 Zákona o ochraně spotřebitele.
1.9. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
1.10. Podnikatel je osoba zapsaná v Obchodním rejstříku, podniká na základě živnostenského
oprávnění, podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů
nebo osoba, která provádí zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního
předpisu.
1.11. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v
rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.
1.12. Spotřebitelská kupní smlouva je kupní smlouva uzavřená mezi obchodníkem jako
prodávajícím a Spotřebitelem jako kupujícím, je-li předmětem koupě jakákoli movitá věc,
včetně věci s digitálními prvky, vody, plynu nebo elektřiny prodávaných v omezeném objemu
nebo v určeném množství, a to i tehdy, má-li se věc teprve vyrobit nebo vyhotovit, mimo jiné
i podle specifikací Spotřebitele jako kupujícího.
1.13. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
1.14. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje
uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených smluv nebo
přistupování a využívání Digitálního obsahu dodaného v rámci Smlouvy na poskytnutí digitálního
plnění;
1.15. Vy, pokud nakupujete na našem E-shopu, právně jste označován jako kupující.
objednávce své identifikační číslo (IČ), berete na vědomí, že se na Vás vztahují ustanovení
těchto Podmínek, které jsou určeny pro podnikatele, jakož i podmínky dohodnuté mezi námi.
však máte, v rámci platných právních předpisů, nárok na plnou ochranu před nekalými a agresivními
obchodními praktikami a proti klamavému jednání a klamavému opomenutí.
1.16. Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané
prostřednictvím Eshopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.
Smlouvou je také smlouva na koupi věci s digitálními prvky a smlouva na poskytnutí digitálního
plnění. V případě, že se tyto Podmínky odkazují v jejich jednotlivých částech nebo jednotlivých
bodech zvláště na smlouvu na koupi věci s digitálními prvky nebo na smlouvu o poskytnutí
digitálního plnění, platí taková zvláštní úprava pouze pro Zboží a/nebo Digitální plnění poskytnuté
na základě daného smluvního typu.
1.17. Smlouva uzavřená na dálku je smlouva mezi obchodníkem a Spotřebitelem dohodnutá.
a uzavřena výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez
současné fyzické přítomnosti obchodníka a Spotřebitele, zejména využitím online rozhraní,
elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního dopisu nebo nabídkového katalogu (“Smlouva“).
1.18. Občanský zákoník je slovenský Zákon č. 40/1964 Sb.

1.19. Zákon na ochranu spotřebitele je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z.
ao změně a doplnění některých zákonů.

2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
2.1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu – www.naily.cz
2.2. Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout Nám všechny informace správně, úplně a
pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za
správné, úplné a pravdivé.

3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s námi můžete uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím našeho E-shopu. Náklady na použití
komunikačních prostředků, které při uzavírání Smlouvy využijete, hradíte vy. Tyto náklady
nezvyšují celkovou cenu zboží a neliší se od základní sazby, kterou platíte za používání těchto
prostředků (zejména za přístup k internetu). Odesláním objednávky souhlasíte s využitím prostředků
komunikace na dálku.
3.3. Pro uzavření Smlouvy je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh objednávky, který musí
obsahovat:
a) Informace o nakupovaném zboží (označujete zboží tlačítkem Přidat do košíku / Do košíku).
b) Informace o ceně, ceně za dopravu, DPH, způsobu platby celkové ceny a požadovaném
způsobu doručení zboží. Tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky a
automaticky vypočteno na základě zvoleného zboží a způsobu doručení.
c) Vaše identifikační údaje potřebné pro doručení zboží: jméno, příjmení, doručovací adresu,
telefonní číslo a e-mailovou adresu.
d) V případě, že Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, i informaci o tom, jak dlouho
Vám budeme zboží dodávat.
3.4. Během tvorby návrhu objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat až do jejího vytvoření.
3.5. Po provedení kontroly a stisku tlačítka "Objednávka s povinností platby" objednávku vytvoříte.
Před stisknutím tlačítka musíte potvrdit, že jste se řádně seznámili s Podmínkami a souhlasíte s
jimi. Bez tohoto potvrzení nebude možné objednávku vytvořit. Po stisku tlačítka budou všechny
vyplněné informace odeslané přímo nám.

3.6. Vaši objednávku potvrdíme co nejdříve zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v
objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením
objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi. Podmínky platné v den objednání jsou
nedílnou součástí Smlouvy.
3.7. Mohou nastat situace, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit, například pokud zboží není
dostupný nebo pokud objednáte více kusů, než je povoleno. Informaci o maximálním počtu kusů
zboží poskytujeme předem na E-shopu. Pokud nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás
kontaktovat a pošleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě. Smlouva je v takovém
případě uzavřena, když naši nabídku potvrdíte.
3.8. Pokud je v E-shopu nebo v návrhu objednávky uvedena zjevně vadná cena, například v důsledku
technické chyby, nejsme povinni dodat zboží za tuto cenu ani po potvrzení objednávky. V takovém
případě Vás budeme neprodleně kontaktovat a máme právo odstoupit od Smlouvy, přičemž Vám
zašleme nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě. Nová Smlouva je uzavřena, když naši
nabídku potvrdíte. Pokud naši nabídku nepotvrdíte do 3 dnů, máme právo od Smlouvy odstoupit. Za zjevnou
chybu v ceně se považuje například, když cena zcela zjevně neodpovídá obvyklé ceně u jiných
prodejců nebo obsahuje zjevně nesprávné číslice.
3.9. Po uzavření Smlouvy jste povinni zaplatit celkovou cenu.
3.10. Máte-li zřízen Uživatelský účet, můžete učinit objednávku prostřednictvím něj. V takovém
případě máte povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů.
Způsob tvorby objednávky je totožný jako pro kupujícího bez Uživatelského účtu, avšak nemusíte
opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
3.11. V některých případech umožňujeme využít slevy na nákup zboží. Pro poskytnutí slevy je
potřebné, abyste v návrhu objednávky vyplnili údaje o slevě do určeného pole. Zboží bude následně
poskytnut se slevou.

4. UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.1. Po registraci v našem E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
4.2. Při registraci Uživatelského účtu jste povinni uvést správné a pravdivé údaje a v případě změn
je aktualizovat.
4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Máte povinnost
zachovávat mlčenlivost ohledně těchto údajů a neposkytovat je žádné jiné osobě. Neseme za
zneužití těchto údajů odpovědnost.
4.4. Uživatelský účet je osobní a nemáte oprávnění umožnit jeho používání třetím osobám.
4.5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud jej nevyužíváte déle než 6 měsíců, pokud
odstoupíte od Smlouvy nebo porušíte-li své povinnosti podle Smlouvy.
4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména v důsledku nezbytné údržby
hardwarového a softwarového vybavení.

5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO
PRÁVA
5.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu
mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se
uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci
návrhu Objednávky je také uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
5.2. Celková cena dle bodu 1.4 je uvedena včetně DPH, včetně všech poplatků stanovených
zvláštními právními předpisy.
5.3. Platbu Celkové ceny od Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.
Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení
Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 dnů od vytvoření objednávky.
b) Kartou online.
c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.
V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) V hotovosti při osobním odběru. V hotovosti je možné hradit Zboží v případě převzetí v Naší
provozovnách, jejichž seznam je dostupný na našem webovém sídle. V případě platby v
hotovosti při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na
Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Faktura bude také fyzicky přiložena ke Zboží a
dostupná v Uživatelském účtu, pokud jej máte zřízen.
5.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží je
Vám dodáno. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacená připsáním peněžních
prostředků na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku uskutečnění platby.

6. DODÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ NÁHODNÉ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENÍ A ZTRÁTY PŘEDMĚTU KUPY
6.1. Zboží Vám bude dodáno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících
možností:
a) Dodání prostřednictvím dopravních společností.
6.2. Zboží lze dodat pouze v rámci Slovenské republiky a České republiky.
6.3. Zboží jsme Vám povinni dodat bezodkladně, nejpozději však ve lhůtě 30 dnů ode dne uzavření
Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. Zboží je dodáno v okamžiku, kdy ho převezmete nebo jej
převezme Vámi určená osoba, nebo když jej předáme přepravci, kterého jste pověřili Vy mimo možnosti přepravy, kterou jsme Vám nabídli. Zboží s digitálními prvky se považuje za dodané okamžikem, kdy je Vám zpřístupněn ke stažení a instalaci příslušný digitální obsah nebo digitální služba, nebo pokud jde o nepřetržité dodávání digitálního
obsahu nebo poskytování digitální služby během dohodnuté doby, okamžikem zahájení jeho
zpřístupňování Vaší osobě.
6.4. Při plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které budou mít vliv na termín dodání Vámi
objednaného Zboží. O změně termínu dodání a o novém předpokládaném termínu dodání
objednaného Zboží Vás budeme e-mailem neprodleně informovat, přičemž Vaše právo odstoupit od
Smlouvy tímto není dotčeno. Součástí Našeho oznámení o novém termínu dodání Zboží je také
Naše žádost adresovaná Vám k vyjádření, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém
termínu. V případě osobního odběru na Naší provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí
Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
6.5. Při přebírání Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu
Zboží a v případě jakéhokoli poškození tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a
Nám. V případě, že došlo k poškození obalu, které svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do
zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
6.6. Zboží jste povinen převzít v dohodnutém místě a čase. Pokud si doručované Zboží nepřevezmete
dle předchozí věty, e-mailem Vám sdělíme, kde si můžete Zboží převzít, včetně lhůty
k jeho převzetí nebo Vám Zboží na základě Vaší písemné žádosti zaslané nejpozději do 14 dnů
od kdy jste si měli Zboží převzít, opětovně doručíme, přičemž se zavazujete nám uhradit všechny
náklady spojené s opětovným doručením Zboží na Vaše požádání. V případě, kdy porušíte svou
povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů podle bodu 6.4 těchto Podmínek, nemá to za
následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není
důvodem pro odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Pokud Zboží nepřevezmete ani v dodatečné
lhůtě, vzniká Nám právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se
rozhodneme předmětné právo provést, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení
doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na náhradu vzniklé škody v částce
skutečných nákladů na pokus o doručení Zboží na Vaše požádání, případně dalšího nároku
na náhradu škody, vznikne-li.
6.7. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto
opakovaným doručením na Vaše požádání spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů
Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné do 14 dnů od doručení e-
mailu.
6.8. Nebezpečí náhodné zkázy, náhodného zhoršení a ztráty Zboží na Vás přechází
v okamžiku dodání Zboží. V případě, že Zboží nepřevezmete nebo jej převzít odmítnete, s
výjimkou případů podle bodu 6.4 těchto Podmínek, přechází na Vás nebezpečí náhodné
zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost jej převzít, ale
z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí náhodné zkázy a
náhodného zhoršení a ztráty Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete všechny
důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.

7. PRÁVA ZE ODPOVĚDNOSTI ZA VADY

7.1. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady
7.1.1. V případě, že jste Podnikatelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v dohodnuté kvalitě,
množství a bez vad.
7.1.2. V případě, že jste Spotřebitelem zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v souladu se
obecnými požadavky podle § 617 občanského zákoníku a dohodnutými požadavky
dle § 616 Občanského zákoníku prezentovanými vlastnostmi Vámi objednaného Zboží na
Našem E-shopu nebo na Našich propagačních materiálech ve vztahu k dodávanému Zboží, a bez
vad. Zboží nemusí být v souladu s obecnými požadavky podle § 617 občanského zákoníku,
pokud při uzavření Smlouvy jsme Vás s tím výslovně seznámili, že určitá vlastnost neodpovídá
takovým všeobecným požadavkům a vy jste s tím výslovně a zvlášť souhlasili.
7.1.3. Prodané Zboží je v souladu s obecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku
pokud:
a) je vhodné pro všechny účely, ke kterým se Zboží stejného druhu běžně používá s přihlédnutím
zejména na právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování platné pro dotyčné odvětví, pokud
technické normy nebyly vypracovány;
b) odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které jsme Vám zpřístupnili před uzavřením
Smlouvy;
c) je dodán s příslušenstvím, obalem a návody včetně návodu k montáži a instalaci, které
můžete důvodně očekávat;
7.1.4. d) je dodán v množství, kvalitě as vlastnostmi včetně funkčnosti, kompatibility,
bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svoji funkčnost a výkonnost
(životnost), jaké jsou běžné pro Zboží stejného druhu a jaké můžete důvodně očekávat s ohledem na
povahu prodaného Zboží s přihlédnutím k jakémukoli našemu veřejnému prohlášení nebo veřejnému
prohlášení jiné osoby ve stejném dodavatelském řetězci včetně výrobce nebo jejich jménem, ​​a to
zejména při propagaci Zboží nebo na jeho označení, přičemž za výrobce se považuje zhotovitel
Zboží, dovozce Zboží na trhu Evropské unie ze třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za
výrobce tím, že na Zboží umístí své jméno, ochrannou známku nebo jiné rozlišující označení.
Zodpovídáme za vady, které má Zboží při jeho dodání v rozsahu Našeho závazku uvedeného v čl.
7.1.1. nebo 7.1.2. těchto Podmínek.
7.1.5. Pokud jste Podnikatelem za vady Zboží neodpovídáme v následujících případech:
7.1.5.1. pokud jste byli o existujících vadách poučen nebo jste o vadách museli vědět na základě
okolností uzavření Smlouvy a tyto vady nejsou v rozporu s dohodnutými vlastnostmi Zboží;
7.1.5.2. pokud vady Zboží vznikly poté, co jste Zboží převzali, za předpokladu, že vady nevznikly
porušením Našich povinností nebo jste si měli Zboží možnost převzít podle čl. 6. těchto
Podmínek a bez právního důvodu jste převzetí Zboží odmítli nebo jste Zboží nepřevzali;
7.1.5.3. pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.1. těchto Podmínek;
7.1.5.4. pokud jste skryté vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.2. těchto Podmínek;

7.1.5.5. při použitém Zboží neodpovídáme za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením. Při
Zboží prodávaném za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla sjednána nižší cena.
7.1.6. Jste-li Spotřebitelem za vady a vlastnosti Zboží neodpovídáme v případech pokud:
7.1.6.1. jste vady Zboží nevytkli včas ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1. těchto Podmínek;
7.1.6.2. vlastnosti Zboží neodpovídají všeobecným požadavkům podle § 617 Občanského
zákoníku, přičemž jste byli námi o této skutečnosti jasně písemně poučeni a zvlášť jste vyjádřili
výslovný písemný souhlas s uvedeným nesouladem; jde o smlouvu na koupi Zboží s digitálními
prvky nebo na smlouvu o poskytnutí digitálního plnění
7.1.6.3. a vady Zboží vznikly v důsledku nesprávné instalace nebo nenainstalování potřebných
aktualizaci, pokud jsme Vám zajistili dodání takových aktualizací, informovali Vás o jejich
dostupnosti a důsledcích pro případ, pokud si je nenainstalujete;
7.1.6.4. a nenainstalování nebo nesprávná instalace potřebných aktualizací v důsledku, které
vznikly vady na Zboží, nebyla způsobena nedostatky v Námi poskytnutém návodu na jejich
instalaci;
7.1.7. Obecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od momentu převzetí
Zboží z Vaší strany.
7.1.8. Dojde-li k výměně Zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží
z Vaší strany.
7.1.9. Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je
neuplatníte v záruční době. Avšak práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí,
musíte uplatnit nejpozději v den následující po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.
7.2. Prodané Zboží má vady, není-li v souladu s dohodnutými požadavky a obecnými
požadavky podle bodů výše nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva
třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí
náhodné zkázy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží dle bodu 6.8 Podmínek je Zboží bez
vad, zejména, že:

a) odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodli, a pokud
nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, případně takové, které jsme
lze vzhledem k povaze Zboží rozumně očekávat;
b) je vhodný pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé a je
funkční;
c) vyznačuje se vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem, se kterým se
Zboží stejného druhu běžně používá, bez potřeby změny prodaného Zboží, hardwaru nebo
softwaru (kompatibilita) a vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem
odlišnými od těch, se kterými se Zboží stejného druhu běžně používá (interoperabilita);
d) je dodán s veškerým příslušenstvím a návody, je-li tak dohodnuto s Vámi ve Smlouvě;

e) jsou dodány aktualizace vymezené ve Smlouvě, pokud jde o Zboží s digitálními prvky.
7.3. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro
Podnikatelů
7.3.1. Je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli
zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
7.3.2. Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté), jste povinen uplatnit způsobem dle bodu 7.5.1.
níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu na Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí
záruční doby.
7.3.3. Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně
příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám
tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle 0940508777 nebo e-mailem
na sales@naily.cz V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinen
bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. Na pozdější
uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti
Zboží nebudeme přihlížet.
7.3.4. Záruka se vztahuje na všechny vady Zboží popsané v bodě 7.2.. a/nebo v rozporu s naším
závazkem v bodě 7.1.1a. těchto Podmínek.
7.3.5. Nejste oprávněni uplatnit právo z odpovědnosti za vadu v případě, že za vady
neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.5. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné
a účinné v době uzavření Smlouvy nebo jste-li o vadě věděli před převzetím Zboží, resp. jsme
Vás na ni upozornili nebo Vám z toho důvodu byla poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
7.4. Podmínky uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace) zvlášť pro
Spotřebitelů
7.4.1. Máte nárok uplatnit Vaše práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytnou při převzatém
Zboží ve lhůtě 2 měsíců od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od dodání Zboží. Pokud
je předmětem koupě Zboží s digitálními prvky, u kterého se má digitální obsah dodávat nebo
digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, zodpovídáme za každou vadu
digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví během celé dohodnuté
doby, nejméně však po dobu 2 let od dodání Zboží s digitálními prvky.
7.4.2. Pokud je Vám Zboží dodáno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš
lehká, doporučujeme Vám, abyste takové Zboží od dopravní společnosti nepřebírali a abyste nám
tuto skutečnost neprodleně oznámili na telefonním čísle 0940 508 777 nebo e-mailem
na sales@naily.cz Pokud se rozhodnete takovou zásilku probrat, je nutné v přítomnosti dopravce
zásilku zkontrolovat a ujistit se, že nechybí žádné položky Zboží a že jsou všechny položky Zboží
v pořádku. Pokud zjistíte, při kontrole zásilky podle předchozí věty, že stav nebo počet položek
objednaného Zboží není v souladu s tím, co jste si objednali, doporučujeme Vám sepsat s dopravcem
Zápis o poškození zásilky nebo vytknout takový nedostatek v předávacím protokolu dopravce.
7.4.3. V případě dodatečného zjištění zjevných vad po převzetí Zboží (např. mechanického
poškození, chybějící Zboží nebo jeho položky, nesprávné Zboží nebo jeho položky) Vás žádáme
bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže.

Pozdější uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti
Zboží jsme oprávněni odmítnout.
7.4.4. Nejste oprávněni uplatnit právo z odpovědnosti za vady v případě, že za vady
neodpovídáme ve smyslu bodu 7.1.6. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné
a účinné v době uzavření Smlouvy.
7.4.5. Právo z odpovědnosti za vady, jste oprávněni uplatnit způsobem dle bodu 7.5.1. a
ve lhůtě uvedené v bodě 7.4.1 těchto Podmínek.
7.5. Uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace)
7.5.1. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména nebude-li splněna některá z podmínek
dle bodu 7.1 7.., můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tedy
Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních
údajích, případně osobně na Naší provozovně/ích, jejichž seznam je dostupný na našem
webovém sídle. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který
tvoří přílohu č. | 1 těchto Podmínek.
7.5.2. Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci uveďte především popis vady
Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem dostat vyrozumění o
způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady,
specifikovaných v bodě .7.6.3. až .6.8., si uplatňujete.
7.5.3. Při uplatnění reklamace nám předložte i doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem
prokázání jeho koupě u Nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
7.5.4. Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými
doklady (podle bodu 7.5.3). V případě, že je Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci,
neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, neobsahuje požadované dokumenty apod.),
písemně, zejména e-mailem si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě
reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
7.5.5. Když nám bude doručena Vaše reklamace nebo Vaše doplnění podané reklamace, tak Vám
bezodkladně vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace, resp. potvrzení o vytčení vady. V
potvrzení uvedeme nejkratší možnou lhůtu určenou podle bodu 7.6.1., ve které odstraníme vytčenou
vadu Zboží.
7.5.6. Pokud nedoplníte podanou reklamaci ve smyslu bodu 7.5.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 10 dnů ode dne doručení Naší výzvy dle bodu 7.5.4. tohoto článku, budeme
považovat Vaše podání za neopodstatněné a pokud jsou požadovány chybějící informace, na
jejichž doplnění jste byli vyzváni, nezbytné pro vyřízení reklamace, můžeme rozhodnout, že se
takovou neúplnou reklamací nebudeme zabývat.

7.6. Vyřízení reklamace
7.6.1. Na základě Vašeho rozhodnutí, který ze způsobů odstranění vady specifikovaných v bodě
7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8uplatňujete, vadu odstraníme v přiměřené lhůtě, kterou potřebujeme na
posouzení vady a na opravu nebo výměnu věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti
vady, a která nepřesáhne více než 30 dní ode dne uplatnění Vaší reklamace, resp. ode dne vytčení vady. Spotřebitelskou záruku podle § 626 občanského zákoníku neposkytujeme. . Vámi
zvolený způsob odstranění vady nejsme povinni akceptovat, pokud Vámi zvolený způsob není možný
nebo by nám způsobil nepřiměřené náklady s přihlédnutím k Ceně Zboží a závažnosti vady.
7.6.2. Pouze ve výjimečných případech a z objektivních důvodů můžeme lhůtu pro odstranění vady
uvedenou v potvrzení o přijetí vytčení vady prodloužit o nejkrásnější dobu potřebnou k odstranění vady.
O takovém prodloužení lhůty pro odstranění vady Vás písemně informujeme.
7.6.3. Pokud jde o vadu, kterou můžeme odstranit její opravou, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas
a řádně opravena na Naše náklady.
7.6.4. Namísto odstranění vady její opravou můžete požadovat výměnu Zboží.
7.6.5. Namísto odstranění vady Zboží její opravou můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za
bezvadný, pokud Vám to nezpůsobí závažné potíže.
7.6.6. Po uplynutí lhůty pro odstranění vady máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží nebo
můžete odstoupit od Smlouvy. Stejná práva máte také v případech, pokud vadu neopravíme nebo
Zboží nevyměníme, odmítneme opravit nebo vyměnit Zboží z důvodu, že oprava ani výměna nejsou
možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady, Zboží má nadále stejné vady navzdory jeho
opravě nebo výměně nebo Vás informujeme o tom, že vadu nelze opravit nebo Zboží
vyměnit v přiměřené lhůtě nebo aniž bychom Vám způsobili závažné potíže. Sleva z kupní
ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného Zboží a hodnoty, kterou by Zboží mělo, pokud by
byl bez vad. Kupní cenu nebo vyplacení slevy z kupní ceny Vám vyplatíme stejným způsobem,
jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se výslovně nedohodneme na jiném způsobu úhrady.
Od Smlouvy podle bodu 7.6.6 nemůžete odstoupit, pokud jste se spolupodíleli na vzniku vady nebo pokud je
vada zanedbatelná. Pokud se Smlouva týká více Zboží, můžete odstoupit o Smlouvy pouze ve vztahu
k vadnému Zboží. Ve vztahu k ostatním Zbožím můžete odstoupit od Smlouvy, jen pokud nelze
důvodně očekávat, že budete mít zájem ponechat si ostatní Zboží bez vadného Zboží.
7.6.7. Pokud jde o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně
užívat jako Zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Ty
jistá práva Vám přísluší, jde-li sice o odstranitelné vady, ale nemůžete pro opětovné vyskytnutí
se vady po opravě nebo pro větší počet vad Zboží řádně užívat.
7.6.8. Vaši reklamaci, resp. vytčení vady vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou
Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží nebo písemným odůvodněným odmítnutím
odpovědnosti za vady, tedy odmítnutím Vaší reklamace.
7.7. Jste-li Spotřebitelem, Uplatnění práv z odpovědnosti za vady Zboží se řídí ustanovením §
619 a násl. Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele. čj. “).
7.8. Odmítneme-li odpovědnost za vady, respektive odmítneme Vaši reklamaci, máte právo
obrátit se na akreditovanou osobu, autorizovanou osobu nebo oznámenou osobu (např. znalec,
autorizovaná, akreditovaná nebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vědecká instituce apod.),
aby Vám poskytla znalecký posudek nebo odborné stanovisko, kterým prokážete Naši
odpovědnost za vady Zboží.

7.9. V případě, že prokážete naši zodpovědnost za vady Zboží dle bodu 7.8. máte možnost
nám vady Zboží opakovaně vytknout, přičemž platí, že tuto odpovědnost nemůžeme odmítnout
a tedy budeme povinni za opětovně zabývat Vaší reklamací.
7.10. Náklady související se získáním znaleckého posudku nebo odborného stanoviska podle bodu
7.8. těchto Podmínek snášíme My, avšak musíte si je u Nás uplatnit nejpozději do 2 měsíců od
vyřízení opětovné reklamace.
7.11. Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech, souvisejících s uplatněním odpovědnosti za
případné vady Zboží. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost v předstihu a řádně si
přečíst podmínky reklamace Zboží a rozumíte jim.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
začátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších
ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
8.2. V případě, že jste Spotřebitel, máte v souladu s ustanovením § 20 Zákona o ochraně spotřebitele
právo odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Zboží, resp.
uzavření Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, resp. uzavření Smlouvy o dodání
digitálního obsahu, který dodáváme jinak než na hmotném nosiči . V případě, že jsme uzavřeli
Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná
tato lhůta běžet až dnem převzetí poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na
základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem převzetí
první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním
e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené při Našich identifikačních údajích v Podmínkách). Pro
odstoupení můžete využít i vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 3. 2
Podmínek. Jste oprávněn odstoupit od Smlouvy i jen ve vztahu ke konkrétnímu Zboží nebo
Zbožím, pokud jsme na základě Smlouvy dodali nebo poskytli více Zboží. Účinky odstoupení od
Smlouvy se vztahují i ​​na případnou každou doplňkovou smlouvu ke Smlouvě, to neplatí, pokud se výslovně
dohodneme jinak. Po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám e-mailem nebo na trvanlivém
médiu bezodkladně poskytneme Naše potvrzení o jeho doručení.
8.3. V případě, že jste Spotřebitel a nedodáme Vám Zboží včas, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit i
bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 ods. 1 Občanského zákoníku, pokud (i) Vám
odmítneme Zboží dodat, (ii) včasné dodání bylo mimořádně důležité vzhledem ke všem
okolnosti uzavření Smlouvy, (iii) jste Nám před uzavřením Smlouvy oznámili, že včasné dodání je
mimořádně důležité.

8.4. Ani jako Spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
a) poskytnutí služby, pokud došlo k úplnému poskytnutí služby a poskytování služby začalo před
uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy s Vaším výslovným souhlasem a zároveň jste prohlásili, že
jste byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácíte právo na odstoupení od Smlouvy po
úplném poskytnutí služby, jste-li podle Smlouvy povinen zaplatit Cenu;

b) prodej Zboží, jehož Cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které nemůžeme ovlivnit
a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
c) prodej alkoholických nápojů, jejichž Cena byla dohodnuta v době uzavření Smlouvy, přičemž je
dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, které
nemůžeme ovlivnit;
d) prodej Zboží, které bylo zhotoveno podle vašich specifikací nebo které bylo vyrobeno pro Vás na
míru;
e) prodej Zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze a Zboží, které bylo po dodání
neoddělitelně smíchán s jiným;
f) prodej Zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví
nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
g) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru
prodávaných v ochranném obalu, došlo-li po dodání Zboží k porušení původního obalu;
h) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném;
i) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším
předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a My jsme
Vám oznámili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy.
8.5. Lhůta pro odstoupení podle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu
(nejpozději však v její poslední den) odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
8.6. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne doručení
oznámení o odstoupení na Váš bankovní účet, ze kterého byla připsána, případně na Váš bankovní
účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či
prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno
včetně originálního obalu.

8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinný v lehote do 14 dní od
odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nami poverenej osobe na prevzatie
Tovaru, pričom  nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar
vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol
Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Ak je predmetom Zmluvy, od ktorej
odstupujete poskytovanie služby, ste povinný Nám uhradiť Cenu za skutočne poskytnuté plnenie do
dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ak ste pred poskytnutím plnenia udelili výslovný
súhlas so začatím poskytovania služby.

8.8. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s
ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám
v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je
14 dní.
8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo
ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal
závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov
vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo
požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto
prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už
uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy.
Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil
Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak
v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
8.10. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní
odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.

9. PODÁVÁNÍ PODNĚTŮ A STÍŽNOSTÍ
9.1. Jako Spotřebitel jste oprávněn podávat podněty a stížnosti písemně, a to prostřednictvím e-
mailu na: eshop@naily.sk
9.2. O posouzení podnětu nebo stížnosti Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail.
9.3. Podnět k provedení kontroly, pokud nejste spokojen s vyřízením Vašeho podnětu nebo stížnosti
můžete podat i elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na webové
stránce https://www.soi.sk/cz/Podávaní-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podejte-
podnět.soi.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-
mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou
jste nás kontaktovali.
11.2. Smlouvu lze měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit
a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, nýbrž jen Smluv, které
budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že
máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nový
Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, protože nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo
možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně.
Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této
změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně nedostaneme výpověď uzavřené
Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší
Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba
v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
11.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu
způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi,
a pokud tento stav trvá po dobu delší než 10 dní, máme My i Vy právo od Smlouvy písemně odstoupit.
11.4. Nedílnou přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci (Příloha č. 1) a vzorový
formulář pro odstoupení od Smlouvy spolu s poučením (Příloha č. 2).
11.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám
přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-
mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy
potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
11.6. Na Naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování podle § 2 písm. I) Zákona o ochraně
spotřebitele.
11.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 23.05.2025.