Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží a reklamace
Níže naleznete stručný návod, jak u nás postupovat při odstoupení od smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu) a při reklamaci vadného zboží. Podrobné zákonné nároky spotřebitele včetně přesných lhůt naleznete v našich Obchodních podmínkách.
1. Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí
právo podle § 7 a násl. zákona 102/2014 Sb.
Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy
Stáhnete si jej zde: FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.
Můžete nám ho zaslat e-mailem na sales@naily.sk nebo přiložit přímo k balíku.
Zboží pečlivě zabalte
Musí být nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu.
Hygienicky zapečetěné výrobky (např. gel laky, pilníky na jedno použití, kosmetika) nelze vrátit, pokud byl porušen ochranný obal.
Zásilku odešlete do 14 dnů od převzetí
Náklady na zpětné doručení hradí zákazník.
Adresa pro vrácení:
Naily s.r.o. Fučíkova 39, 08501 Bardejov
V případě, že se zásilku rozhodnete zaslat prostřednictvím Packety poprosíme o zaslání do odběrního mýta: GOLDEN GATES, Partizánska 44, 08501, Bardejov (sales@naily.sk / 0940 508 777)
Vrácení peněz
Peníze vrátíme do 14 dnů od doručení oznámení, nejpozději však když balík fyzicky obdržíme.
Použijeme stejný způsob platby, pokud se nedohodneme jinak.
2. Reklamace vadného zboží
právo z odpovědnosti za vady podle § 619 a násl. Občanského zákoníku (záruka 24 měsíců)
Zkontrolujte si záruční lhůtu
Standardně 24 měsíců.
Připravte tyto podklady
Krátký popis vady.
Kopie faktury nebo dokladu o koupi.
Doručte zboží na naše reklamační oddělení
Adresa shodná s adresou pro vrácení (viz výše).
V balíku přiložte vytištěný FORMULÁŘ a kopii faktury.
Vyhodnocení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí.
O výsledku vás informujeme e-mailem.
