Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží a reklamace

Níže naleznete stručný návod, jak u nás postupovat při odstoupení od smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu) a při reklamaci vadného zboží. Podrobné zákonné nároky spotřebitele včetně přesných lhůt naleznete v našich Obchodních podmínkách.

1. Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí

právo podle § 7 a násl. zákona 102/2014 Sb.

Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy

Stáhnete si jej zde: FORMULÁŘ K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Můžete nám ho zaslat e-mailem na sales@naily.sk nebo přiložit přímo k balíku.

Zboží pečlivě zabalte

Musí být nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu.

Hygienicky zapečetěné výrobky (např. gel laky, pilníky na jedno použití, kosmetika) nelze vrátit, pokud byl porušen ochranný obal.

Zásilku odešlete do 14 dnů od převzetí

Náklady na zpětné doručení hradí zákazník.

Adresa pro vrácení:
Naily s.r.o. Fučíkova 39, 08501 Bardejov

 

V případě, že se zásilku rozhodnete zaslat prostřednictvím Packety poprosíme o zaslání do odběrního mýta: GOLDEN GATES, Partizánska 44, 08501, Bardejov (sales@naily.sk / 0940 508 777)

 

Vrácení peněz

Peníze vrátíme do 14 dnů od doručení oznámení, nejpozději však když balík fyzicky obdržíme.

Použijeme stejný způsob platby, pokud se nedohodneme jinak.

 

2. Reklamace vadného zboží

právo z odpovědnosti za vady podle § 619 a násl. Občanského zákoníku (záruka 24 měsíců)

Zkontrolujte si záruční lhůtu

Standardně 24 měsíců.

Připravte tyto podklady

Krátký popis vady.

Kopie faktury nebo dokladu o koupi.

Doručte zboží na naše reklamační oddělení

Adresa shodná s adresou pro vrácení (viz výše).

V balíku přiložte vytištěný FORMULÁŘ a kopii faktury.

Vyhodnocení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího přijetí.

O výsledku vás informujeme e-mailem.